onsdag 24. februar 2010

Første innlegg i bloggen!

 

Dette bildet er av Shadow, i en søt alder av 3 uker! Sett noe så lite a ?

Dette er tenkt som en liten blogg for meg, Shadow og det som ellers skjer i livet :)

Ikke minst er det en mulighet for meg selv og se tilbake på hva som har skjedd, og det er en god mulighet til og dele minner og opplevelser med venner og kjente!

Shadow vokser seg stor, ja for hver dag som går vokser han nå! Synd tida går så fort, men det er harde fakta!

Her er lille gull blitt 5 uker gammel, og viser seg fram frå den tøffe sida ;)

I en alder av 10 uker, synes Shadow at livet kan nytes, hvis man får ligge på en god arm og slappe av! For soving, det er nemlig bortkastet tid synes han!

Her begynner jeg og bli ordentlig stor og tøff tenk! Er nå 11 uker, og jeg vokser ikke noe særlig saktere nå enn jeg gjorde tidligere! :D

Et lite familiefoto er ikke og forakte! Koselig og ligge her og varme seg foran ovnen, etter en runde ute i snøen! :)

Æddabædda, og takk for denne gang! kommer plutselig tilbake :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar